Přeskočit na obsah

Administrativní podpora v bankovnictví

Lokalita: Hradec Králové a Olomouc

Chcete pracovat v přátelském prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se do týmu administrativních pracovníků v bankovnictví! U nás v Kolibříku umíme práci přizpůsobit specifickým potřebám každého zaměstnance.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Zpracování dokumentů /sken, digitalizace, emailová komunikace/
  • Zadávání dat do interních systémů dle nastavených procesů
  • Zabezpečení podpůrných činností pro další oddělení

Co vám nesmí chybět?

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Uživatelská znalost práce na PC a kladný vztah k dnešním technologiím (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
  • Spolehlivost a samostatnost, odvaha se ptát, když něco nevíte

Co vám můžeme nabídnout?

  • Krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
  • Možnost práce na zkrácený úvazek
  • Možnost práce z domova
  • 20 dní dovolené + až 10 dní zdravotního volna
  • Individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
  • Nadupaný Benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance).

KONTAKTUJTE NÁS

Chcete-li poznat, jak Kolibřík CSR umí vytvořit přátelské a inspirující pracovní prostředí na míru pro hendikepované, kontaktujte naší HR asistentku Jitku Mikšovskou na čísle 739 107 431 nebo jí pošlete životopis na email prace@csrteam.cz a Jitka s Vámi ráda vše projde po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.