Lokalita: Hradec Králové a Olomouc
Chcete pracovat v přátelském prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se do týmu administrativních pracovníků v bankovnictví! U nás v Kolibříku umíme práci přizpůsobit specifickým potřebám každého zaměstnance.

Jaká bude vaše náplň práce?
- Zpracování dokumentů /sken, digitalizace, emailová komunikace/
- Zadávání dat do interních systémů dle nastavených procesů
- Zabezpečení podpůrných činností pro další oddělení
Co vám nesmí chybět?
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Uživatelská znalost práce na PC a kladný vztah k dnešním technologiím (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
- Spolehlivost a samostatnost, odvaha se ptát, když něco nevíte
Co vám můžeme nabídnout?
- Krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
- Možnost práce na zkrácený úvazek
- Možnost práce z domova
- 20 dní dovolené + až 10 dní zdravotního volna
- Individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
- Nadupaný Benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance).
KONTAKTUJTE NÁS
Chcete-li poznat, jak Kolibřík CSR umí vytvořit přátelské a inspirující pracovní prostředí na míru pro hendikepované, kontaktujte naší HR asistentku Jitku Mikšovskou na čísle 739 107 431 nebo jí pošlete životopis na email prace@csrteam.cz a Jitka s Vámi ráda vše projde po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.
Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.