Přeskočit na obsah

On-line podpora zákazníků banky

Lokalita: Hradec Králové

Komunikujete rádi s lidmi? Do naší hradecké pobočky hledáme člena týmu on-line podpory zákazníků banky. Přidejte se do týmu, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou a kde práci umíme přizpůsobit specifickým potřebám každého zaměstnance.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Přijímání telefonických hovorů klientů banky a zpracování jejich požadavků
  • Telefonická a online podpora klientů banky
  • Pomoc při řešení klientských dotazů a požadavků

  • Práce v interním systému banky, zadávání dat do systému

Co vám nesmí chybět?

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost práce na PC – být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
  • Hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci telefonní linky a neví si rady

Co vám můžeme nabídnout?

  • Krásné pracovní prostředí moderní budovy
  • Přátelský kolektiv
  • Možnost práce na zkrácený úvazek
  • Možnost práce z domova
  • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
  • Individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
  • Pestrý Benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

KONTAKTUJTE NÁS

Znalosti z oblasti bankovnictví nejsou rozhodující – náš profesionální tým složený nejen z OZP kolegů a kolegyň  se zaměří na váš rozvoj a zaučí vás. Jsme tým, který si pomáhá.

Chcete-li poznat, jak Kolibřík CSR umí vytvořit přátelské a inspirující pracovní prostředí na míru pro hendikepované, pošlete nám váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!