Lokalita: Olomouc, Hradec Králové
Chcete pracovat v přátelském prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se do týmu administrativních pracovníků v bankovnictví! U nás v Kolibříku umíme práci přizpůsobit specifickým potřebám každého zaměstnance.

Jaká bude vaše náplň práce?
- správa požadavků klientů, ale s klienty komunikovat nebudete
- vytváření smluvní dokumentace
- zadávání dat do interních systémů
- zadávání změn ve smlouvách, zpracování dodatků smluv a následně kontrola klientských závazků
Co by vám nemělo chybět?
- středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
- uživatelská znalost práce na PC
- pečlivost a samostatnost
- hledáme kandidáty ochotné učit se nové věci
Co vám můžeme nabídnout?
- možnost práce na zkrácený úvazek
- možnost práce z domova
- 20 dní dovolené a až 10 dní zdravotního volna, volné víkendy a svátky
- individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
- pestrý benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
KONTAKTUJTE NÁS
Chcete-li poznat, jak Kolibřík CSR umí vytvořit přátelské a inspirující pracovní prostředí na míru pro hendikepované, kontaktujte naší HR asistentku Jitku Mikšovskou na čísle 739 107 431 nebo jí pošlete životopis na email prace@csrteam.cz a Jitka s Vámi ráda vše projde po telefonu nebo vám zařídí osobní setkání u kávy. Případně vyplňte tento formulář.
Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra
Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu Kolibřík CSR!