Přeskočit na obsah

Administrativní pracovník v bankovnictví

Lokalita: Olomouc

Chcete pracovat v přátelském prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se do týmu administrativních pracovníků v bankovnictví! U nás v Kolibříku umíme práci přizpůsobit specifickým potřebám každého zaměstnance.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • správa požadavků klientů, ale s klienty komunikovat nebudete
  • vytváření smluvní dokumentace
  • zadávání dat do interních systémů
  • zadávání změn ve smlouvách, zpracování dodatků smluv a následně kontrola klientských závazků

Co by vám nemělo chybět?

  • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
  • uživatelská znalost práce na PC
  • pečlivost a samostatnost
  • hledáme kandidáty ochotné učit se nové věci

Co vám můžeme nabídnout?

  • možnost práce na zkrácený úvazek
  • možnost práce z domova
  • 20 dní dovolené a 8 dní zdravotního volna, volné víkendy a svátky
  • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
  • pestrý benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

KONTAKTUJTE NÁS

Chcete-li poznat, jak Kolibřík CSR umí vytvořit přátelské a inspirující pracovní prostředí na míru pro hendikepované, kontaktujte naší HR asistentku Jitku Mikšovskou na čísle 739 107 431 nebo jí pošlete životopis na email prace@csrteam.cz a Jitka s Vámi ráda vše projde po telefonu nebo vám zařídí osobní setkání u kávy. Případně vyplňte tento formulář

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra

Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu Kolibřík CSR!

Štítky: