Přeskočit na obsah

Specialista back office

Lokalita: Praha, 

 Chcete pracovat v přátelském prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se do týmu, ve kterém umíme práci přizpůsobit specifickým potřebám každého zaměstnance.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • administrativní práce v oblasti penzijního spoření
  • zpracování požadavků klientů v interním systému
  • komunikace s kolegy z dalších oddělení
  • zodpovídání dotazů klientů

Co od vás očekáváme, koho hledáme?

  • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
  • uživatelská znalost práce na PC
  • hledáme kandidáty ochotné učit se nové věci
  • zodpovědný přístup, pečlivost a důslednost, samostatnost
  • praxe v bankovnictví nebo zákaznických službách výhodou, ale není podmínkou
  • dobré komunikační dovednosti

Co vám můžeme nabídnout?

  • Krásné pracovní prostředí moderní budovy
  • Přátelský kolektiv
  • Možnost práce na zkrácený úvazek
  • Možnost práce z domova
  • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
  • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
  • pestrý benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, zvýhodněné bankovní produkty, záloha na mzdu, zaměstnanecké půjčky a Colibri fond, který slouží jako jednorázová podpora)

KONTAKTUJTE NÁS

Znalosti z oblasti bankovnictví nejsou rozhodující – náš profesionální tým složený nejen z OZP kolegů a kolegyň  se zaměří na váš rozvoj a zaučí vás. Jsme tým, který si pomáhá.

Chcete-li poznat, jak Kolibřík CSR umí vytvořit přátelské a inspirující pracovní prostředí na míru pro hendikepované, pošlete nám váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!

Štítky: