Přeskočit na obsah

Administrativní pracovník/ce v pojišťovnictví

Lokalita: Brno

  Chcete pracovat v přátelském prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se do týmu, ve kterém umíme práci přizpůsobit specifickým potřebám každého zaměstnance.

Co bude vaší náplní práce?

  • správa požadavků klientů

  • zadávání dat do interních systémů

  • zadávání změn ve smlouvách, zpracování dodatků smluv a následně kontrola klientských závazků

  • třídění doručených zásilek

  • příprava zásilek na skenování

  • tisk dokumentů pro naše klienty

  • komunikace s kolegy z dalších oddělení a klienty

Co by vám nemělo chybět?

  • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou

  • uživatelská znalost práce na PC

  • hledáme kandidáty ochotné učit se nové věci

  • zodpovědný přístup, pečlivost a důslednost, samostatnost

  • praxe v pojišťovnictví a znalost Anglického jazyka je výhodou, není podmínkou

  • výborná komunikační dovednost

Co vám můžeme nabídnout my?

  • Možnost práce z domova
  • Možnost práce na zkrácený úvazek
  • 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna, volné víkendy a svátky
  • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

  • Benefit program, který vytváříme na míru našim zaměstnancům (momentálně máme v nabídce například kartu Benefit Plus, masáže zdarma, či lístky do kina)

KONTAKTUJTE NÁS

Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nám poslat životopis na email: prace@csrteam.cz, případně vyplňte tento formulář. Nebo zavolejte naší asistentce Jitce na tel.: 739 107 431

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!

Štítky: