Přeskočit na obsah

Administrativní pracovník/ce v pojišťovnictví (Brno)

Lokalita: Brno 

Máte zdravotní omezení? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se k nám! Do týmu Kolibřík CSR, do přátelského prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou. U nás umíme přizpůsobit práci potřebám každého kolegy nebo kolegyně.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • administrativní podpora týmu penzijního pojištění
  • správa požadavků klientů, zadávání dat do interních systémů
  • práce s datovými schránkami
  • zpracování smluvních údajů, zadávání změn ve smlouvách, kontrola klientských závazků
  • komunikace s kolegy z dalších oddělení

Co od vás očekáváme?

  • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
  • uživatelská znalost práce na PC (MS word, MS excel, outlook, MS Teams)
  • ochota učit se nové věci
  • zodpovědný přístup, pečlivost a důslednost
  • týmovost

Co vám můžeme nabídnout?

  • práci v centru Brna s možností práce home office
  • práci na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
  • 20 dní dovolené a 8 dní zdravotního volna, volné víkendy a svátky
  • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe
  • benefit program na míru našim zaměstnancům (stravenky, zdravotní a sociální fond, podpora)

KONTAKTUJTE NÁS

Oslovila vás pracovní příležitost v oboru IT? Pošlete nám váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!

Štítky: