Přeskočit na obsah

ASISTENT/KA KANCELÁŘE (Praha)

Lokalita: Praha 

Máte organizační schopnosti? Rádi zařizujete, komunikujete, nezaleknete se drobného úklidu? Vyhovuje Vám rozmanitá práce? Pokud jste si odpověděli ano, je tato práce přímo pro Vás.

Koho do našeho týmu hledáme?

  • kdo zvládá používat počítač na uživatelské úrovni
  • kdo umí pracovat s Outlookem, Microsoft Office a internetovými vyhledávači
  • kdo má výborné organizační a komunikační schopnosti
  • kdo je zodpovědný, iniciativní a flexibilní

Vaší náplní práce bude?

  • poskytování veškerého administrativního a asistenčního zázemí kanceláře
  • objednávky kancelářských potřeb apod.
  • komunikace s dodavateli
  • drobný úklid kanceláře a pochůzky

Co vám můžeme nabídnout my?

  • možnost práce na zkrácený úvazek
  • práci na míru pro OZP
  • individuální přístup a péči
  • 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
  • nástup možný ihned

KONTAKTUJTE NÁS

Oslovila vás tato pracovní příležitost? Pošlete nám Váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s Vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!