Lokalita: Praha 5
Hledáme zkušeného a samostatného kolegu/kolegyni, který převezme odpovědnost za chod ekonomického oddělení a bude klíčovým článkem mezi vedením společnosti a externí účetní. Pokud máte praxi v účetnictví či reportingu, umíte pracovat s čísly a chcete mít možnost organizovat si práci s určitou mírou samostatnosti – ozvěte se nám.
Co by vám nemělo chybět, koho hledáme?
- Praxi v účetnictví / controllingu / reportingu (nutná)
- Velmi dobrou znalost práce v MS Excel (funkce, kontingenční tabulky)
- Zkušenost s účetním systémem Pohoda – výhodou
- Pečlivost, samostatnost, odpovědnost a chuť vést a koordinovat
- Schopnost efektivní komunikace a práce s termíny
Co budete dělat?
- Koordinovat chod ekonomického oddělení a vést malý tým
- Komunikovat s externí účetní kanceláří a dohlížet na dodržování všech zákonných termínů
- Zajišťovat sběr, kontrolu a včasné odevzdání účetních dokladů.
Připravovat a sestavovat finanční reporty pro vedení společnosti - Zadávat a kontrolovat data v účetních systémech.
Podílet se na vytváření interních procesů a jejich zlepšování
Co Vám můžeme nabídnout?
-
Pracovní úvazek 4–6 hodin denně
-
Mzdu 25 000 Kč / 4 h, + osobní ohodnocení podle výsledků
-
5 dní zdravotního volna nad rámec dovolené
-
Příjemné pracovní prostředí na Praze 5 (pozice není v bezbariérovém objektu)
-
Prostor pro samostatnost, vlastní nápady a skutečný vliv na fungování ekonomického oddělení
-
Dlouhodobou spolupráci a podporu vedení
KONTAKTUJTE NÁS
Oslovila vás tato pracovní příležitost? Pošlete nám Váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s Vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.
Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.
Těšíme se na spolupráci!