Přeskočit na obsah

Asistent/ka – HRADEC KRÁLOVÉ

Lokalita: Hradec Králové

Do naší hradecké pobočky hledáme asistenta/ku. Prestižní a zodpovědná práce čeká možná právě na vás!

Jaká bude vaše náplň práce?

  • administrativní podpora týmu
  • vedení evidence docházky a pracovněprávních dokumentů
  • skenování, kopírování a správa dokumentů
  • evidence platebních dokladů
  • zajištění provozních a kancelářských potřeb

Co vám nesmí chybět?

  • středoškolské vzdělání
  • spolehlivost, samostatnost a pečlivost
  • základní znalost práce na PC (MS Office, e-mail, atd.)

Co vám můžeme nabídnout?

  • pracovní doba 3 hodiny denně
  • práce uzpůsobená na míru pro OZP
  • příspěvky z nadačního fondu Kolibřík ( např. příspěvek na začátek školního roku na kroužky a školní pomůcky)
  • 10 dní Sick Days nad rámec dovolené
  • bezúročná půjčka
  • možnost zálohy na mzdu

KONTAKTUJTE NÁS

Znalosti z oblasti bankovnictví nejsou rozhodující – náš profesionální tým složený nejen z OZP kolegů a kolegyň  se zaměří na váš rozvoj a zaučí vás. Jsme tým, který si pomáhá.

Chcete-li poznat, jak Kolibřík CSR umí vytvořit přátelské a inspirující pracovní prostředí na míru pro hendikepované, pošlete nám váš životopis na email prace@csrteam.cz anebo volejte na : 605 530 987 my s vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!