Lokalita: Hradec Králové
Do naší hradecké pobočky hledáme asistenta/ku. Prestižní a zodpovědná práce čeká možná právě na vás!

Jaká bude vaše náplň práce?
- administrativní podpora týmu
- vedení evidence docházky a pracovněprávních dokumentů
- skenování, kopírování a správa dokumentů
- evidence platebních dokladů
- zajištění provozních a kancelářských potřeb
Co vám nesmí chybět?
- středoškolské vzdělání
- spolehlivost, samostatnost a pečlivost
- základní znalost práce na PC (MS Office, e-mail, atd.)
Co vám můžeme nabídnout?
- pracovní doba 3 hodiny denně
- práce uzpůsobená na míru pro OZP
- příspěvky z nadačního fondu Kolibřík ( např. příspěvek na začátek školního roku na kroužky a školní pomůcky)
- 10 dní Sick Days nad rámec dovolené
- bezúročná půjčka
- možnost zálohy na mzdu
KONTAKTUJTE NÁS
Znalosti z oblasti bankovnictví nejsou rozhodující – náš profesionální tým složený nejen z OZP kolegů a kolegyň se zaměří na váš rozvoj a zaučí vás. Jsme tým, který si pomáhá.
Chcete-li poznat, jak Kolibřík CSR umí vytvořit přátelské a inspirující pracovní prostředí na míru pro hendikepované, pošlete nám váš životopis na email prace@csrteam.cz anebo volejte na : 605 530 987 my s vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.
Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.
Těšíme se na spolupráci!