Přeskočit na obsah

Administrativní pracovník/ce na personálním oddělení (Praha)

Lokalita: Praha 

Do HR týmu hledáme pečlivého parťáka – nabízíme flexibilní úvazek, přátelské prostředí a práci, která dává smysl. Zdravotní hendikep pro nás není překážkou, ale výzvou, kterou zvládneme společně.

Koho do našeho týmu hledáme?

  • rádi bychom náš tým rozšířili o někoho, komu je blízký smysl pro detail a preciznost v plnění úkolů
  • někoho, kdo má praxi v personalistice alespoň 1 rok
  • někoho, kdo umí systematicky plnit úkoly, umí pracovat s přesahem a dotáhne své povinnosti do konce
  • týmového hráče, který i přes svůj hendikep chce být plnohodnotnou součástí týmu a nebojí se výzev

Vaší náplní práce bude?

  • zpracovávání personální agendy a administrativy
  • práce s interními systémy
  • kontrola nástupních dokumentů
  • komunikace s ostatními členy HR týmů a vzájemná spolupráce
  • telefonická a emailová komunikace

Co vám můžeme nabídnout my?

  • smysluplná práce ve skvělém kolektivu
  • rozsah pracovní doby na cca 3h denně, flexibilně v čase mezi 9-15 dle tvých časových možností, do budoucna možnost navýšení úvazku
  • pracovní notebook a telefon
  • po zapracování a vzájemné spokojenosti možnost občasné práce z domova
  • 5 dní sickdays nad rámec základní dovolené
  • možnost využívání Fondu Kolibřík (příspěvky na výtvarné pomůcky pro děti, tábory atd.)
  • mzda 12 000 Kč
  • možnost zálohy na mzdu před výplatním termínem
  • bezplatné právní poradenství
  • nástup ihned

KONTAKTUJTE NÁS

Oslovila vás tato pracovní příležitost? Pošlete nám Váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s Vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!

Štítky: