Přeskočit na obsah

Administrativní pracovník zákaznické podpory (Brno)

Lokalita: Brno 

Máte zdravotní omezení? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se k nám! Do týmu Kolibřík CSR, do přátelského prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není překážkou. U nás umíme přizpůsobit práci potřebám každého kolegy nebo kolegyně.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • administrativní činnost
  • telefonická komunikace s klienty
  • zpracování a kontrola dokumentace
  • práce v interních systémech

Co od vás očekáváme?

  • znalost práce na PC (MS Office apod.)
  • příjemné a srozumitelné vystupování
  • bezchybná čeština (mluvená i psaná)
  • maturitní vysvědčení
  • čistý trestní rejstřík

Co vám můžeme nabídnout?

  • práci na míru pro OZP
  • pracovní dobu: 6 hodin denně
  • 8 dní zdravotního volna nad rámec dovolené
  • stravenky
  • bezúročná půjčka a možnost zálohy na mzdu
  • příspěvky z nadačního fondu Kolibřík (např. školní pomůcky, dětské kroužky)
  • bezplatné právní poradenství
  • přátelské a respektující pracovní prostředí

KONTAKTUJTE NÁS

Oslovila vás tato pracovní příležitost? Pošlete nám váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!

Štítky: