Přeskočit na obsah

Pracovník klientského centra (hradec králové)

Lokalita: Hradec Králové

Chcete pracovat v přátelském prostředí, ve kterém zdravotní hendikep není  překážkou? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Přidejte se do týmu klientské podpory.  

Jaká bude náplň práce a co tě u nás čeká?

  • telefonická komunikace s klienty
  • sjednávání schůzek pro pracovníky Ušetřena
  • práce v interním systému banky, zadávání dat do systému
  • žádná akvizice vlastních klientů, voláte současným klientům banky ČSOB

Co by vám nemělo chybět?

  • v našem týmu se bez maturity a dobrého mluveného projevu neobejdete
  • musíte být kamarád s počítačem a se současnými technologiemi
  • hledáme týmového hráče, co rád komunikuje s lidmi, a kterému záleží na budování dobrých vztahů s klientem

Co vám můžeme nabídnout?

  • možnost práce na zkrácený úvazek
  • mzdové podmínky až 25 tisíc Kč + bonusy
  • po zaučení možnost částečně pracovat z domova
  • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
  • volné víkendy a svátky
  • individuální přístup a péči –zakládáme si na lidském a vstřícném jednání 
  • podporu nejen v práci – v týmu máme i sociální pracovnici, která je oporou a pomocí v nelehkých životních situací
  • zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (záloha na mzdu, bezúročná půjčka, příspěvek na stravování, Benefit Plus karta a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

KONTAKTUJTE NÁS

Oslovila vás tato pracovní příležitost? Pošlete nám Váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s Vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!

Štítky: