Přeskočit na obsah

Administrativní pracovník/ce v obchodním oddělení (Bystřice nad pernštejnem)

Lokalita: Bystřice nad Pernštejnem

Jste komunikativní, zodpovědní a máte organizační schopnosti? Baví Vás práce s lidmi? 

Co by vám nemělo chybět, koho hledáme?

  • máte výborné komunikační schopnosti
  • nebojíte se telefonovat
  • umíte dobře na PC – MS Office apod.
  • jste pečliví a důslední

Vaší náplní práce bude?

  • administrativní činnost
  • komunikace se zákazníky
  • administrativně-organizační podpora obchodního oddělení
  • tvorba a správa databáze zákazníků

Co Vám můžeme nabídnout?

  • práci na míru pro OZP
  • individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci, poradenství a podporu – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání
  • možnost práce na zkrácený úvazek
  • 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna

KONTAKTUJTE NÁS

Oslovila vás tato pracovní příležitost? Pošlete nám Váš životopis na email prace@csrteam.cz a my s Vámi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy. Případně vyplňte tento formulář.

Informace o dalších volných pozicích přizpůsobených na míru OZP najdete v sekci kariéra.

Těšíme se na spolupráci!

Štítky: