Společnost sales24, která je provozovatelem sociálního brandu Kolibřík CSR zřizuje dnešním dnem FOND POMOCI COLIBRI.
„Zavázali jsme se distribuovat pomoc ve výši 100.000 Kč ročně, prostřednictvím našeho fondu, který nese latinský název naší sociální firmy.“
„Cítíme odpovědnost k našim zdravotně znevýhodněným zaměstnancům i nad rámec našich pracovněprávních povinností a zároveň nás oslovují malé příběhy nejen z našeho okolí,“ říká zakladatel společnosti Josef Novotný. Fond bude disponovat každý rok částkou min. 100.000 Kč pro podporu charitativních projektů a konkrétní pomoc.
„Rozdělovat finance budeme buď našim konkrétním zaměstnancům, kteří se dostali do finanční tísně, chystají nákup své kompenzační pomůcky nebo potřebují podpořit v nákupu speciálních léků. Jak uvedl Pepa Novotný, zajímají nás tzv. malé příběhy, které nejsou tak mediálně známé, právě těmto bychom rádi pomohli k happyendu,“ dodává Zdeněk Kosour, výkonný ředitel Kolibřík CSR.
Společnost funguje na trhu sociálních firem osmým rokem a zaměřuje se na propojování potřeb HR kapacit korporátních společností se zaměstnáváním OZP pracovníků Projekty a kampaně se začleňováním zdravotně znevýněných úspěšně realizovala např. s ČSOB, MND, KAPITOL, NN či COMDATA. Je také členem Asociace společenské odpovědnosti.
A kdy začne fond distribuovat první prostředky?
„Máme za sebou již úspěšnou realizaci 100 Help-balíčků, jako podporu v období Covid-19, v nejbližších dnech dva naši zaměstnanci čerpají pomoc ve výši deseti a pěti tisíc korun. Aktuality k fondu najdete na našich sociálních sítích. shrnuje Josef Novotný.